Her yaprağı,düşerken tutuldu
henüz dalından,tazecik.
Her harfi bir buğday tanesi kadar sarı
onca keşmekeş içinde yüzünü anlatan
emekçi defterimin.
şehrimde yorgun yüzün,
okkalı bir sevdayı çağırıyor hüzün..
Yanında isyankar;
sığınıyor yalnızlığına tenimin.
Kehribar renine boyanmış şiirlerinde,
bir başak tanesi kadar uzuyor boyum;
sesimse bir oktav daha inceliyor;
bilesin diye yanında olduğumu
gecenin hamağında okuduğun şiirlerinin.

Hakkımda

Fotoğrafım
"O'na ulaşmak istedim mi ilkin kendi adamlarımın silahlarına takılıp daha öteye gidemiyordum" Franz KAFKA

8 Şubat 2010 Pazartesi

sabah huysuzluğum

Yeşil çuhanın lekelerini sayarak ,kirlerinin nasıl çıkarılacağına akıl yoruyorum bir saattir..Sonra,tavana-sağlam-asılmış televizyondan Ayşe Teyze çıkıp,yıllarının kimya bilgisi ile “Ace evladım!Ace kullanmalısın” diyerek endişelerimi atmamı sağlıyor üzerimden..Evet Ayşe Teyze,yeşil çuhanın kahverengi kahve lekesi için “Ace” kullanılmalı.Eyvallah;ya kalpteki lekeleri ne ile çıkarırsın Ayşe Teyze ? O konuya bir formülün var mı..?Mümkünse artık gidip torunlarını falan büyüt-sen..!
Eziyetim;çaycı amcanın TV kanalını değiştirmesi ile biraz olsun azaldı.Bir sabahçı kahvesinde çayımı bekliyorum.Bu sefer beklediğim sadece çay,sen değilsin.Kaçıncı çayım senden sonra içtiğim;bilmiyorum..Üzerine kaç bardak çay kokladım onu da unuttum..Sadece bir bardak çay istiyorum şuan;demli,ince belli,şekersiz..Tavşan kanı..
Tavşanın kanını içmek fikri birgün olsun soğutmadıysa şimdiye kadar bizi çay içmekten..Genlerimizdeki vampir dominantlığını aklıma getiriyor bu durum; hemen ertesinde değişen kanaldaki adam da öyle diyor.Sabah belgeseli;Yay-Çep’in kımıllı böceklerinden beri merak etmediğim börtü böceği anlatıyor adam..Oysa ben vampirleri merak ediyorum;onlarla röportaj yapıp ;”kanımı emin..!”diyesim geliyor.0 Rh (-)..Kanımdan geliyor işte olumsuzluk;her şey negatif..
Belki de kan nakli gerek kimbilir..
Akşamdan kalma telaşlarım,dingin bir denizin üzerinde salınıyor bu sabaha doğru.Berrak,durgun,buz gibi bir denize bakıyorum,sen uykunda düşlerini sayıklarken.Kafamda bir ağırlık;yine onu evde bırakıp gelmek istemiyorum..Ürkütücü oluyor kafasız,otobüslerde,böyle kahvelerde..İyisi mi bir bank bulup uyumak saçak altında;zira yağmur yağmakta şehrimde,her şey sırılsıklam..
Deniz biraz daha yükseldi azönce.Gel-gitlerinden yorgun; bu sabah yağmurun eşliğinde.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder