Her yaprağı,düşerken tutuldu
henüz dalından,tazecik.
Her harfi bir buğday tanesi kadar sarı
onca keşmekeş içinde yüzünü anlatan
emekçi defterimin.
şehrimde yorgun yüzün,
okkalı bir sevdayı çağırıyor hüzün..
Yanında isyankar;
sığınıyor yalnızlığına tenimin.
Kehribar renine boyanmış şiirlerinde,
bir başak tanesi kadar uzuyor boyum;
sesimse bir oktav daha inceliyor;
bilesin diye yanında olduğumu
gecenin hamağında okuduğun şiirlerinin.

Hakkımda

Fotoğrafım
"O'na ulaşmak istedim mi ilkin kendi adamlarımın silahlarına takılıp daha öteye gidemiyordum" Franz KAFKA

13 Ocak 2010 Çarşamba

periskop açılıyor;yukarı sağa

Çok uğraştın bugüne kadar benimle..Bense senden hep uzak durmaya,sana bulaşmamaya çabaladım..Biliyordum başıma gelecekleri çünkü..Her seferinde yaptığım planlara uzaktan bakıp güldüğünü de biliyordum oysa..Farkındaydım herşeyin..Sadece yanından bile geçmek istemedim binyıllardır insanlığı kapladığın hegomanyanın..Yine geldin bulaştın bana;yine damarlarıma bastın kan akana kadar..Fırtınalarını saldın üzerime,yağmurlarını..Kader süvarilerini,yazgıyı bozma büyülerini..Hiçbirini kabul etmedim,hiçbirini hissetmedim biliyor musun..Seni de ,seni de hissetmedim asla içimde..Tüm yaptıklarından sonra sana başeğip,senin için yaşamayı nasıl sindirebilirim içime..!
Gül şimdi tüm planlarıma,dileklerime,umutlarıma..Gül,kahkahalarla,çatlayıncaya,patlayıncaya kadar gül..Umurumda değilsin biliyor musun..Olmadığını,”yok”luğunu anlayabiliyorum..İspat da edemedin yıllardır bana;neymiş de ağ örmüşsün başımıza çoraplardan;alnımızın yazısını yazmışsın..Dedim ya;fırtınalarını üzerimize salmışsın,kitaplarını kafamıza fırlatmışsın..Kitaplığım dolu üzerine afiyet;sagolasın..Çoğalmaya da devam edecek;çocuklarımıza,gelecek nesillere..
Sen sadece bir düşüncesin,insancıkların beyninde;bir elektrik akımının kısa devresinde üretilen bir sanrısın o kadar..
Artık seninle işim bitmiştir,bugün,bu tarihte ilişiğim kesilmiştir..Bu yazım da veda niyetine;periskopu açıyorum;yukarı,sağa..Orada olmadığını biliyorum..
Nice mutlu yaşlara..
07.05.2009

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder